Thursday, March 6, 2014

Ku Di Negri Orang





Kau tahu rasa di hatiku kangen sama kamu 
Sejak kita berpisah jauh ku gelisah selalu 
Berat rasa di dadaku merindukan kamu 
Sejak kita jarang bertemu aku resah selalu
 
Aku di negri orang merantau tuk mencari uang 
Ku di seberang lautan terasa berat tanpa kau seorang 
Tapi cinta cinta kita takkan terpisahkan
 
Sabar sayang sabar sayang aku nanti pulang
 Walau kita tidak bersama aku tetap setia
Aku di negri orang merantau tuk mencari uang 
Ku di seberang lautan walaupun berat masih ku bertahan 
Yakin cinta cinta kita takkan tergoyahkan
 
Aku di negri orang merantau tuk mencari uang
 Ku di seberang lautan walaupun berat tetap ku bertahan
 Yakin cinta cinta kita takkan tergoyahkan 


Cinta itu berkorban.. Cinta itu keyakinan..

No comments:

Post a Comment